reklama

Ďakujem, že si....

...že som, a že sme spolu...Toto je venované mojej milovanej manželke, Alenke, k nášmu spoločnému 3. výročiu. Náš vzťah sme sa rozhodli povýšiť do stavu manželského 26.apríla 2003...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Áno, nie je to tak dávno, čo sme zasnívane snívali o spoločnom živote a našej budúcnosti, a ani sa to nezdá a už je to tri roky od dátumu našej svadby.

Nebudem písať o dobrom, a už vôbec nie o zlom čo nás stretáva, ja chcem povedať iba jedno veľké ĎAKUJEM...

A za čo?

No predsa...

  • za lásku – ktorú každým dňom dostávam

  • za dcérku – a za to, čo pre ňu robíš

  • za syna – teda dúfam, že dieťa pod srdcom je syn...

  • za trpezlivosť – keď sa ponáhľaš a ja si dávam na čas

  • za pochopenie – futbal je občas prednejší, no ty to chápeš

  • za úprimnosť – je to základ fungujúceho vzťahu

  • za nežnosť – ktorú si dávame

  • za pohodu – ktorú vytváraš v rodine

  • za obetovanie – aj keď nevládzeš, vždy sa premôžeš

  • za silu – keď sme chorí, a ty robíš horúci voňavý čaj

  • za ochotu – vstať aj 5x v noci a nefrflať...

  • za radosť – ktorou nás obdarovávaš

  • za úsmev – aj keď sa necítiš príjemne vždy sa vieš usmiať

  • za Teba – že sme sa stretli...

Iste je ešte veľa vecí, za ktoré by sa patrilo poďakovať a som si istý, že ty o nich dobre vieš.

Chcem povedať iba jedno – som rád, že som ťa stretol, že sme manželia, a keby som sa dnes mal rozhodovať opäť, tak by som zasa povedal ÁNO...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A verím, že aj ty...

Obrázok blogu

Ešte raz - pekné výročie...

Tvoj manžel...

Miloš Hajdin

Miloš Hajdin

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nemožné je iba jednou z možností... Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠportPolitikaÚvahyPríhodySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu