reklama

Prečo blog..?

Zopárkrát v živote som sa ocitol na križovatke dôležitého životného rozhodnutia, kde výber znamenal zásadnú zmenu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Tvoríme pre SME..
Tvoríme pre SME.. (zdroj: Hajdin)

Aj dnes som na takej križovatke, a verím že toto rozhodnutie bude podobné tým predchádzajúcim. Totiž pozitívne. Pri zvyčajnom surfovaní na nete som pocítil príjemné šteklenie z možnosti podeliť sa o svoje myšlienky a zážitky a snáď aj životné skúsenosti s inými.

Mojím hlavným motorom pri písaní je moja malá dcérka, s ktorou sa nikdy nenudím, a ktorá prispieva každým dňom do našej spoločnej databanky spomienok. Spolu s manželkou sme šťastní, že ju máme a že bola tým správnym rozhodnutím na životnej ceste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A taktiež verím, že aj písanie mojich postrehov z bežného života bude tým správnym rozhodnutím.

Na 1. fotografii som spolu s dcérou pri vymýšľaní ďalšieho príspevku, a na 2. už moja dcérka začína na ňom pracovať..... 

No a čo to bude, to sa necháme prekvapiť...

Miloš Hajdin

Miloš Hajdin

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nemožné je iba jednou z možností... Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠportPolitikaÚvahyPríhodySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu