reklama

Zlodeji vs Polícia, alebo navštívili nás dlhoprstí

Naša obec niečo málo cez 2080 obyvateľov, čo predstavuje približne 700 domov. Dnes ráno mi volal sused zo staveniska, že či mám stavebnú búdu zamknutú, alebo nie. Povedal som, že jasné že uzamknutú, na čo mi on vraví: „Tak príď sem, boli aj u teba“. V duchu a aj jeho som sa spýtal kto. Že vraj ZLODEJI.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prišiel som tam a našiel som zámokodtrhnutý, a zo stavebnej búdy mi ukradli, a teraz sa podržte jedenkus 10 kg kladiva na dlhej rúčke a elektrický rozbočovač, ktorý bolnapojený na „živý“ prívod (keď som videl useknutý živý vodič, bolo mi aj ľúto,že to niektorého z tých podarených vydrbancov poriadne nezatriaslo a nezostaltam, kde si dovolil kradnúť). V duchu, no aj poriadne nahlas som sišťavnato zanadával, na čo mi kričí sused, ktorý stavia o dva pozemkynižšie, že aj jemu ukradli vŕtačky, automatické skrutkovače, tiež kladivo a pár drobností.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No to nie je to hlavné. Za poslednú noctotižto nie sú naše straty jediné.

SK....NÍ zlodeji za jednu jedinú noc stihli:

  1. vykradnúť moju stavebnú búdu

  2. vykradnúť susedovi stavebnú búdu

  3. vykradnúť reštauráciu, ktorá je priamo v centre v obytnejzóne

  4. vykradnúť ďalšiu reštauráciu, ktorá je situovaná v susedstve rodinnýchdomov, v radovej zástavbe

  5. ukradnúť auto – dodávku, parkovanú v centre obytnej zóny

 Noc predtým sa pokúsili ukradnúť ďalšie osobnéauto zaparkované v centre obytnej časti.

 V rámci posledného mesiaca môžeme tentozoznam rozšíriť o nasledovné:

  1. vykradnutie garáží zo stavebnou technikou

  2. krádež osobného auta

  3. krádež osobného auta parkujúceho vo dvore

  4. vykradnutie vecí z auta zaparkovaného pred domom

  5. krádež medených odkvapov zo striech rodinných domov

  6. vykradnutie niekoľkých nádrží pohonných hmôt a ďalšie

 Nie je to na jeden mesiac priveľa....?

Určite budete so mnou súhlasiť, že to je najeden mesiac na malú obec až moc.

Nechcem súdiť, dokonca ani urážať políciu. Noak vedia „buzerovať“ vodičov za nezapnuté pásy, poprípade za nerosvietenésvetlá, a ak svojou „schopnosťou“(schválne v zátvorke) pripredvádzaní na výsluch spôsobia následne dopravný kolaps celej Bratislavy, takby som bol rád, ak by sa zamerali aj na takéto kritické miesta krádeží a urobiliporiadny záťah.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Možno je toho na nich priveľa, možno súunavení z hľadania recidivistu, ktorého sami pustili....

Nuž čo už...niekedy sa povie aký rodičia, takédeti.

Parafrázujúc si dovolím poznamenať: Akýminister, taký policajti...

Miloš Hajdin

Miloš Hajdin

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nemožné je iba jednou z možností... Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠportPolitikaÚvahyPríhodySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu